da2

Szereztem Dragon Age 2-t, és egészen furcsa érzés olyan játékkal játszani, aminek nem tudom foltokban és homályosan az elejét, a végét, és a közepét (nagyjából ebben a sorrendben). Tele van halálosan idegesítő technikai megoldásokkal, például ez a lövöldözős nézet, hogy minden forog, ahogy a szereplők forognak, engem a sírba tesz, sosem tudom, mi van balra, meg előre, meg egyáltalán, hol vagyok, és merre nézek. Különösen, amikor az nézőpontom épp triplaszaltóval átbukfencezik az ellenfél fölött, és aztán körbeugrálja. Ezen kívül is rengeteg minden egyszerűen zavar benne (választható válaszok? Á, nem, igazából nem azt fogja mondani a szereplő, ami oda van írva, hanem valami tök mást, amire soha a tetves életben nem kattintanák, mert nem vagyok hülye) , nem lehet beszélgetni a társaimmal (akkor meg minek vannak?), de hát persze szebbnek sokkal szebb, és ha már elkezdtem, érdekel a vége. De hogy is mondjam, nem rántott be.