nem az igazi

Ritkán van az az érzésem, amikor felébredek reggel, hogy most meg kéne inni az összes elérhető töményet a lakásban (ez három cent Ballantines, az öreg Jamesont nem nyitom ki ilyesmiért) és átaludnom az apokalipszist is, de hát ma. Ma igen. Aztán inkább csak borzalmasan fájt a fejem, továbbá borzalmasan fájt a fejem, ó, igen, melegfront van. És mindenki másnak is ótvar napja, ha hihetek az internetnek, és miért is ne hihetnék, mikor hazudott nekem (olykor; de gyaníthatóan csak azért, mert fenyítettem rá guglival).


Tegnap teszteltem azt az elméletet, hogy a hasznos munkának az sem árt, ha nem egész nap egy helyben halkan vinnyogva pánikolok hevesen (elvégre az nem hasznos munka), hanem a bénult rettegés helyett csinálok valami mást. Fogtam magam, és elutaztam a 41-es villamos másik végállomására, furcsa élmény volt átkattogni a fél városon, aztán ki a város, az erdő és a semmi határára, nyilván a másik irányban a volt 56-os (most 61-es?) is ugyanilyen lehet annak, aki nem ismeri, kivéve, hogy az a vonal nem egy poros útban és a Postás Sörözőben ér véget, hanem egy igen mozgalmas és forgalmas csomópontban. Az elmélet annyiban működött, hogy előtte és utána lényegesen többet dolgoztam, mint a az elmúlt napokban; ebben persze az is benne volt, hogy, hőemelkedéssel mégis hosszabban tudok monitort nézni és úgy általában gondolkozni, mint lázzal. Annyiban nem működött, hogy azért ez még mindig messze van attól, amennyit szoktam és kellene, eltört az agyam, valamikor végképp eltört az agyam.