éjféli kérdések

A kérdés az, hogy csak attól a fájltól száll el a word az elindulás pillanatában (és indul újra és száll el és indul újra, nehezen kilőhető hurokban), amin épp kifejezetten dolgoznom kéne, vagy minden más fájltól is, és ha minden más fájltól is, akkor hogy a kurva életbe leszek én ezután ezekkel a szövegszerkesztőkkel, mert a hosszas és keserves kísérletezés még a régi gépen azt mutatta, hogy minden más program nekem nagyon nagy szívás (nem bírja a szemem, ha fehér a szöveg háttere, ez van, és azt az apróságot valamiért nem szokták beállíthatóvá tenni, mert utolsó mocskos férgek mind) (gyűlölöm a világot, igen). A másik kérdés az, hogy az internetes kapcsom miért ilyen ócska (költői kérdés volt, nem kérek rá választ), és vajh boldogabb lennék-e, ha nem lenne ilyen ócska, azok alapján, amit ma este tomboltam a gép előtt, azt hiszem, igen. A harmadik kérdés az az, hogy az öt éve hirtelen felindulásból vett miniatűr tabletem (ami sok más hirtelen megvásárolt holmival ellentétben bőven jó befektetés volt, ritkán használom ugyan, de akkor határozottan nem helyettesítheti semmi sem) most kontakthibás, lemerült a (csinos golyóstollnak fazonírozott) pennájában az elem, mindkettő, egyik sem, és mi van, ha nekem egy pont ugyanilyen kell, ma már biztosan nem gyártanak pont ugyanilyet, de nekem olyan kell, ami kicsi és nagyon buta, én gyakorlatilag csak fekete filctollként akarom használni, semmi-de-semmi többre sosem-nem.


Ezeket például a szőrős háttérzörejtől eltekintve kizárólag tablettel rajzoltam (tükrözni meg forgatni meg mozgatni, azt már egérrel), és egész csinosak lettek, bár közben rájöttem, hogy a Népek Világának felépítésében sajnos a Hollót le kell cserélnem a Varangyra, illetve arra, hogy kell majd hajtogatnom egy oktaédert, mert na azt már nem tudom teljesen jól elképzelni síkban, és hah, ezek szerint csak a fordítandó fájltól őrül meg a word, hát, nem tesz boldoggá ez sem, de még mindig ez a kellemesebb alternatíva.

További variációk három hollóra (és három kutyára). (A képek kattintásra láthatóak nagyobban is, ha nem is olyan nagyon sokkal nagyobban.)