na

Jó, tegyük hozzá, azért vannak jó dolgok is, nem csak ütnivalók és lapáttal ütnivalók, pénteken voltunk eseményen és ettünk gesztenyés steampunk tortát, és utána fröccsöztünk, és én elaludtam a zajban, (a szombatot egzisztenciális válságban vinnyogva töltöttem, de ezzel nem tudok mit kezdeni), vasárnap pedig családi ebéd volt, és nemgesztenyés nemsteampunk torta, és séta közben megtaláltam a kőoroszlánokat, amiket egyszer másfél éve már kerestem, de nem leltem (nyilván átköltöztek, és vitték magukkal a kaput is, nem én emékeztem rosszul, hol lehetnek).

És voltam és megnéztem a Gothposeur Droidzombit koncerten, és befejeztem két novellát, és rájöttem, hogy a tavalyelőtti nanowrimo-s cucc az igazából most nagyon tetszik, bár idén nyilván nem lesz időm befejezni, meg agyam sem, meg az, hogy nekem nagyon tetszik, semmit sem jelent.