popcorn

A múlt héten egyébként olyan teljesen újszerű élményben volt részem, hogy a moziban részeg fiatalok hánytak mögöttem, azt hiszem, ez új mélypont. Ennyire súlyosan részeg srácokat szerintem utoljára a Singles-en hallottam úgy tizennyolc és fél éve, de egyrészt akkor azok simán bácsik voltak nekem (talán három évvel is idősebbek lehettek), másrészt miután többször rácsodálkoztak, hogy ez sem Layne Staley ott a vásznon, felszólították a körülöttük ülőket, hogy ébresszék fel őket, amikor Alice in Chains lesz, és bealudtak, mint a disznó.

Mondjuk most is csak a film végén láttam, hogy igen, az ott tényleg egy jól fejlett róka, egészen odáig valahogy nem akartam elhinni, hogy az a csukladozás meg a használt whiskey szag tényleg azt jelenti, amit. Végtére is nem volt különösebb mozgolódás, senki sem hagyta ott a termet, akkor nem lehet akkora a gond... Hát ööö. Tudom, ne panaszkodjak, igazából fejen is okádhatott volna.