de emberek, most komolyan. de nagyon komolyan. de tényleg.

Ma üzent nekem az iwiw, hogy levelem van (meg aztán a myspace is, de ahhoz már nem volt merszem), és beléptem, természetesen szemét volt, de teljesen meglepődtem, hogy élő emberek még online vannak abban a rendszerben. És rendszeresen. 2011-ben.

No mindegy, akkor már megnéztem a felgyülemlett szemetet, és találtam ezt, amitől zselésre kocsonyásodott azonnal az agyam, hogy MI A SZENT SZAR, és hogy emberek ezt komolyan továbbküldik másoknak, és nem szárad le a kezük tőle, de tőből, és visszamenőleg.

Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: Fw: olvasd - bocs

Egy lány megkérdezi a pasiját, hogy csinos-e?
A fiú azt mondta nem!
A lány megkérdezte szeretne-e vele örökké lenni?
A fiú azt mondta nem!
Megkérdezte, ha elmenne sírna?
A fiú azt válaszolta nem!
Eleget halott ezért elment, könnyek csorogtak le az arcán,
hirtelen a fiú elkapta a lányt és azt mondta:
Te nem vagy csinos, te gyönyörű vagy!!!!!!!!!
Nem SZERETNÉK veled örökké lenni, hanem AKAROK!!!!!!
Ha elmennél nem sírnék, hanem meghalnék!!!!!!!!!

Küld el ezt a levelet mindenkinek a listádon!!
Nekem is!
Ma este éjfélkor az igaz SZERELEM valóra válik, azaz, hogy SZERETNEK!!!!!!!!
Valami jó dolog fog veled történni holnap 13 és16 óra között,, ami holnap lehet!
akár a neten, akár az utcán, bárhol!

Ha kitörlöd ezt a levelet szerencsétlenség lesz rajtad:
10 párkapcsolatban 10 éven át, DE ha elküldöd minden ismerősödnek, akkor biztonságba leszel 14 percen belül!!!
A mi a jó kurva élet? Ennél még a kiscicákra rámontírozott kínai bölcseletek is inkább, Coelhoval nyakonhányva kétszer.