lollercoaster

Nem ezt kerestem, de komolyan, tényleg semmi sem változik... (A hanghatás leginkább arra emlékeztetne, amikor az ember röhögés közben véletlenül az orrába tolja a turmixos szívószálat, és a vaníliahabbal küzdve megfullad.)

2005. augusztus 4. csütörtök

Miért is van az, hogy a jól fizető munkák csak egymás nyakára hajlandóak beesni? Az elmúlt három hétben legalább négy igen kecsegtető ajánlatot kellett visszautasítanom, mert már az eddig elvállalt fordításokkal is megakadtam, meghaltam, és amúgy is rengeteg. Bezzeg mikor ráértem volna (bár nem emlékszem rá, utoljára mikor éreztem úgy, hogy "na, most ha rám tornyoznák az elkövetkezendő másfél évre vállalt könyveket, nem nyomna agyon a halom")...! De azért mégis. És az a legrosszabb, hogy minél több munkám van, annál kevesebb pénzem. Márpedig ez annyira nem logikus, hogy még nekem, bölcsésznek is föltűnik.


(Igen, én is látom, a jelek szerint rózsaszín-bordó hónapot tartok. Nem tudatosan.)