igazából

Nagyon dühös vagyok emberekre, amiért lebecsülnek, és csupa vízhólyag a kezem attól, hogy rézdrótot fontam. A háromfejű sárkány vázát nagyjából minden lépésnél háromszor elrontottam, de a végeredmény egyszer majd működőképes lesz; még csak a puszta drót van meg, de már képes megállni fél lábon (máshogy egyelőre nem is).

Tutorial legfeljebb egy következő modellből lehet, ahol nem bambulok el úgy, hogy rossz drótot kapok el, és ezért az egyik keze kétszer olyan hosszú, mint a másik, de a rövidebb is kétszer olyan hosszú, mint a teste, és ezért Quasimodo stílben a hátára kell csavarnom a fölösleges karmétereket. És az egyik fejébe véletlenül nem fonok másfélszer annyi derótot, mint kellene.



(A következő modellhez megint kell majd vennem hat méter vörösrézdrótot; legalább tudom már, hol lehet, de képtelen vagyok megjegyezni, milyen vastag kell. Persze a múltkor is eltaláltam szemmértékre, nem olyan nehéz.)