hideg van és/vagy lázas vagyok

A síkidegbajos fejfájást most felváltotta a megfázós fejfájás, szédelegve és rózsaszín kötött sapkában ülök, nem állnak össze a fejemben a szavak, hát még a mondatok, és megnyugtató áriákat kell hallgatnom, hogy megnyugodjak, holott hallgathatnék friss Primordialt is, ha már megérkezett (kaptam mellé egy DVD-t, amin vagy 10 percben magyarázzák a lemezt, és szerintem mind boldogtalanok lettek volna, ha tudják, hogy ugyanazt a visongó lelkesedést váltotta ki belőlem - jajdecukiiiiiiiii - amit a Hello Kitty cukorka szokott a tízévesekből). A friss Primordial egyébként épp olyan, mint az előzőek, én szeretem, különösen persze a Bloodied yet Unbowed-ot, ha már mindenhová azt pakolták fel, és mert olyanokat kiabál benne a Nem, hogy az kisebbminthárom, engem pusztán a "one who did not dare to be wrong or even to be right" kifejezéssel meg lehet venni, ilyen embert ismerek, azaz elég gyakran olyan közelről, hogy személyes tapasztalatom és visszatérő félelmem, hogy sokkal elfogadhatatlanabb, ha igazam van, mintha nincs. (Volt ennek értelme? Mármint a mondatnak.) Mondjuk ha kicsit kevesebb koponyát pakoltak volna a borítóra, én boldogabb lennék lényegesen, sebaj, így legalább továbbra is a The Gathering Wilderness lesz az a Primordial lemez, amit csak úgy nézegetek, azt a címadó számot is ej, de nagyon szeretem.

Egyébként pedig olyanok vannak, hogy az én barátaim a legjobbak a világon, és rendesek és nagylelkűek és megértőek és segítőkészek, és SZÍVECSKE, és munka helyett sokkal több értelme lenne megpróbálnom megfogalmazni ezt a dolgot, de egyrészt ezért, azért vagy amazért a negyede sem igazán világhálóra való, másrészt nem ezért fizetnek; ó, a rohadt élet, hát mindig elfelejtem, hogy fordító vagyok, és a munkáért sem fizetnek, hogy lehetek már ilyen naiv. Ezen kívül regényt kéne írnom, de azt hiszem, az lesz a vége, hogy borsos-kefíres tésztát kanalazok lábosból, és olaszokat ölök raklapszám - most épp az a legégetőbben határidős feladatom, és mit mondjak, a magyar nem egy orgyilkos nyelv, legalábbis nincs olyan sok hangulatos kifejezésünk az sunnyogva falmászásra.