szegény bölcsészt a fájl is húzza

A sokak által fényesre körbenyalt Open Office közös történetük során nem először mutatta be, hogy három-négy-ötszázezer karakternél hosszabb szöveges fájlt ő márpedig akkor sem kezel, úgyhogy kénytelen voltam elkezdeni különféle darabokban tárolni a fordítást. Most egy idegességemben elmentett kurva fos open office szar.odt is ott figyel a gépen, pedig általában nem szoktam írásban trágárkodni, és fájlcímben különösen nem. A Word sem egy tökéletes program, de azért legalább nem akad meg azon, ha egy minimálisan formázott szövegben sok betű sorakozik egymás mellett.

Rinyáltam mindezt, mielőtt a kurva OO elszállt volna úgy, hogy az utolsó 6 oldalt végleg törölte. Mentettem közben, de ez a foshalom mégis a megnyitás időpontjára állította vissza. Most nem kicsit vagyok ideges.