évértékelés helyett sok semmi

Tegnap elmentem vásárolni, és a hipermarketben nem volt már a kedvenc őszibaracklevem, füstölt szeletelt sajt, bögrés alpesi sajtkrémleves és lencse, pedig az az egyetlen újévi babonaság, amit kifejezetten szeretek (mondjuk az egy ideje már visszatérő motívum, hogy szárított lencsét keresek abban a rohadt hodályban, és sehol sincsen, de nem hittem volna, hogy a sajátmárkás biotudatos extralencséjüket is kivonják a forgalomból, csak hogy engem bosszantsanak).

Viszont nagyjából kiszámoltam, hogy milyen ruhásszekrényt és könyvespolcot és kanapét akarok venni, és az majd jó lesz.

Karácsonyra kaptam egy kis kovácsoltvas mécsestartót, az alapformája a kocka, ez azért kiváló, mert a tetejére rá tudom tenni a bögrémet, és egy teamécsessel egész napra megoldódott a soha ki nem hűlő tea-kávé kérdése. Jobban belegondolva erre néhány régebbi mécsestartóm is alkalmas lett volna, de azokról valahogy nem jutott az eszembe. És nem is ilyen szépek.

És voltam Warpigs és Anna and the Barbies koncerten, nagyon jó volt, de tervezek róla írni külön is, majd egyszer. És játszottam Grimm-mesés szerepet is Blintéknél, és egyébhasonlóilyenek. Megfáztam és volt lázam és elegem.