írás, olvasás helyett

Sikeresen írtam valami közepesen gyengét egy flash fiction pályázatra, aztán eszembe jutott egy sokkal jobb, amit viszont nem írtam meg, mert nem úgy jött ki és össze és vissza sem. Valamint attól, hogy sokkal jobb volt, nem volt még igazán jó az sem.

Most már 4 nappal vagyok lemaradva a NaNoWriMo kvótámmal, ami a jövő hetemet elnézve sajnos garantálja a csúfos bukást, pedig én úgy hittem benne, hogy megcsinálom. És tulajdonképp baromi sokat meg is csináltam már belőle, kész van több, mint négy ív (saccperkábé 80 regényoldal), azaz érezhetően több, mint abból a csodálatos regénykezdeményből, amit ezért az egy hónapos hajtásért tettem félre, és már egy éve szenvedek vele (de visszaolvasva legalább nem is jó, nem csoda, hogy egyszer már kidobtam az egészet 70 oldal után, és újrakezdtem) (jobb lett tőle, de még mindig nem elég jó).

Eléggé idegesít, hogy már az erősségeimben is baromi gyenge lettem.