hozzám vendég soha de többet nem jöhet

Tudtam, bazdmeg, hogy ez szörnyű lesz, de hogy ennyire előadja az "én elveszett ártatlan bárányka vagyok, aki a kibaszott csengőt nem találja meg a folyosón, és ezért 10 percig áll kétségbeesetten az ajtó előtt, majd sírós hangú sms-t küld", azt nem hittem volna, és én nem bazdmeg vagyok óvónéni bazdmeg. Most komolyan, felnőtt emberekkel ikútesztet meg túlélési alkalmasságit kéne végeztetnem, hogy képesek-e életben maradni vendégségben? És ez még csak a jéghegy kibaszott csúcsa, hogy a folyosóról nem sikerült bejutnia. Meg a kibaszott javulás, mert legalább sikerült használnia a kibaszott mobilját. És amikor mondom neki, hogy "látod, az ott a csengő", mondja, hogy "de azt hittem, az egy lámpakapcsoló", mire én, hogy "nem, nézd csak, rá van rajzolva egy elbaszottan nagy csengő", ő meg, hogy "ja, meg sem néztem, mert azt hittem, az egy lámpakapcsoló". És még ő van megsértve. Sírni bazdmeg tudnék bazdmeg, és hogy kidobni sem lehet mégsem (az ablakon sem).