eső, szürkeség

Február és március hagyományosan nem sokat író hónapok, ilyenkor már szűkölve fúrom a fejem a párnába, hogy legyen tavasz, és ezen nem segít, ha egyik reggel arra ébredek, hogy március közepe van, és szakad a hó. Most épp esőcseppeket és lassan kopó hófoltokat nézek, langy és lágy muzsikát hallgatok, és küzdök a késztetéssel, hogy mégis újra feltelepítsem a WarCraftIII-t, pedig csak három napja töröltem le (akkor már két napja nem aludtam; felfedeztem rajta a pályaszerkesztőt) (nagyon szép pályákat szerkesztek).

Nem történik semmi, moziba járok, ez hol tetszik, hol nem, két fajta képregényen, egy valódi regényen és vagy hat novellán gondolkozom, van négy megkezdett rajzom, és természetesen semmivel sem haladok. Mármint ma két óra megfeszített munkával átrajzoltam egy olyan részt tablettel, ami tollal talán 20 perc is lett volna, csak tollal nem törölhetem ki, ha elrontottam. Pomelot eszem és rászoktam az őszibaracklére, néha fáj a fogam, néha abbahagyja, néha álmos vagyok, na jó, mindig.

Valamit valahol elhagytam út közben, és sejtem is, mi az.