kézre áll

Megígértem magamnak, hogy jó kisnyúl leszek, és ezentúl megosztom a blogommal a rajzaimat, az írásaimat, és mivel mást nem nagyon csinálok, azt mind nem. Kezdésnek bemutatnám életem első henna festését (frissen felkent pasztával és frissen ledörzsölt pasztával), a saját jobb kezemmel követtem el a saját bal kezemen, és az egyik feltehetően tudta, mit tesz a másik.

A hennáról érdemes tudni, hogy általában sűrű, sötét pasztaként kerül a bőrre, és rajta kell hagyni hosszú órákon át, hogy nyomot hagyjon. Internetes olvasmányaim alapján gyakran lefóliázzák a festett területet a paszta kiszáradása után; nekem azért lett ilyen sötét a minta, mert hajfestéshez való gumikesztyűt húztam rá, és úgy aludtam. A rajz lehetne aprólékosabb és finomabb, de egyrészt az applikátor csak ilyet tud, másrészt én is csak ilyet tudok, és nekem tetszik. (Igen, tudom, hogy a második kép színei elég furcsák - erre osztotta az automata beállítás, valójában még le is vagyok barnulva!) Sajnos az én kezemen elég hamar kopik a minta, de egyelőre nagyon élvezem a dolgot.