songbird sing and give yourself away

Jó volt de nagyon, és olyan kis szeretetreméltó, hogy a legszívesebben elhalmozná az ember mindenfélével, amire nyilván nincs szüksége, nekem például csak nagyon haszontalan dolgok voltak a zsebemben, és azokat inkább nem adtam neki. Bár biztos legalább döbbenten nézett volna. Elég nehézkes azt szavakban megfogalmazni, hogy én mennyire szeretem a zenéjét, ahogy előadja, amit nekem mond. De nagyon. És le is fényképezkedtünk vele és a szemünkbe is énekelt, és. Okos dolgokat mond és ír és énekel, és átéléssel is.

És én is szeretnék okos dolgokat mondani és írni és énekelni, átéléssel is, de lehet, hogy a "fantasztikus kalandregények koncerten" (amiket írni szeretnék, és ha elénekelném, pláne hogy átéléssel), az kicsit kevésbe lenne szívbemarkoló. Meg másfél hétre kéne kibérelni hozzá egy koncerttermet, nem csak pár órára.