össze-szokás-szerint-függéstelen

Nincs is jobb, mint elgépelt ókori műkincsneveket guglizni (legalább tudom, hogy mi az a híres derveni kratér; némileg meglep, hogy a Word nem ajánlotta fel, hogy ez valójában ikratér, az angol gathering szerinte igenis-akkoris gazhering, netán gáthering), de egyre inkább ráérzek a görög nevek átírására... evoé!, csak hogy stílusos legyek.

Bokrok virágzanak és gyümölcsdzenek, a felhők a teljes barokk összművészetből szöktek, és néha kinn felejtem magam a ház előtt az első esőcseppekig. Fizikai fényképezőgép-hiányom van, de mit nekem az emelkedett megapixel, ha olcsulás helyett optikai zoom és makro terén butultak az enyémmel egy árkategóriában lévő masinák. Majd viszek magammal vázlattömböt (itt felmutatnám a "közönség nevet" táblát) - Chateau de Vincennes királyi kápolnájának homlokzatáról például levázoltam az ornamentikát, összefüggően, tíz keresztbe nyilazott részletben, egy drótnyúl szabásmintájára. Szinte sajnálom, hogy nem tudom megmutatni, olyan élethű lett.

Sikerült megalkotnom eddigi legzseniálisabb science fiction novella-ötletemet, aztán rájöttem, hogy ez valami Scalzi (hé! ez is azt mutatja, hogy legalább valóban jó ötlet volt), nem tudom, hogy írtam-e már, de az Android's Dream egyszerűen a szórakoztatás csúcsa.

És van három új farmernadrágom, mind egy szálig tökéletes. Népmesét kéne róluk írni, de annyira.