hét dolog

...amit még talán nem írtam le, és lehet, hogy kevesen tudnak, de igazából nem emlékszem én már semmire sem... szóval még az is lehet, hogy ezek itt sem úgy vannak-lesznek-és-voltak.

  1. Sokkal jobban szeretem a sós ételeket az édeseknél. Sosem utasítanék vissza egy jó somlóit, de labdába sem rúghat például egy rakott krumpli mellett.
  2. Ha ideges vagyok, akkor általában mosolygok. Ha jókedvű vagyok, akkor is. Állítólag nehéz megkülönböztetni.
  3. Úgy végeztem el az angol szakot, hogy egyetlen angol drámát sem olvastam el. Csak előtte és utána.
  4. Csókolóztam már szoknyás férfival.
  5. Világéletemben szerettem meleg csapvizet inni.
  6. Szoktam fennhangon monologizálni, sokszor angolul. Azt hiszem, ezért tudok még egyáltalán megszólalni azon a nyelven.
  7. Tudok biciklizni, de kamaszkoromban egyszer akkorát estem, hogy azóta csak egyszer sikerült csak nyeregbe imádkozni.

Engem Vid kért fel, én meg felkérnék mindenkit, nem tudok megbízhatóan épp 7 bloggert kiválogatni, mire sikerülne, a fele biztos úgyis megkapná mástól.