amit a múltkor kifelejtettem

  • Még két hete megnéztem Droidzombit, amint Körmagyar , és társulatilag jók voltak, bár a magyar dráma továbbra sem győzött meg.

  • Beszoktam egy plázakönyvesboltba, mert van oolong teájuk, marcipános süteményük, érdekes kávéik, és olyan köynveket lehet olvasni mindeközben, amit megvenni azért túlzás volna.

  • Több sört ittam a kelleténél, és még több whiskyt, és embereket győzködtem skót költészetről, úgy tűnt, egész sikeresen.

  • Láttam a nagyszülői receptkönyvet, telis-tele a dédszüleim kézírásával lejegyzett receptekkel, és lejegyeztem a saját kézírásommal a családi titkos beigli receptet.

  • A paradicsom már megint virágzik, igen, ez még ugyanaz a paradicsom, lassan öt éves, döbbenetes, de remélem, legalább még egyszer ennyi időt kibír velem.

  • Senki nem kap tőlem semmit sem karácsonyra idén, mert antiszociális vagyok, de annyira azért nem, hogy mindenkinek falinaptárt vegyek.