kép körmondattal


Egyébként még vacakoltam volna vele pár napot, de egyszer csak meguntam, és rájöttem, hogy már valami egészen mást akarok rajzolni, azóta persze még nem igazán kezdtem el, mert nem tudok szarvast rajzolni, és embert sem, és mert igazából nem is tudom, hogy mit és miért, mármint azt tudom, csak azt nem, hogy tényleg akarom-e, és kicsit el is vagyok keseredve, fogjuk arra, hogy igazából napok óta lázas vagyok, csak sem időm, sem kedvem nincs körzeti orvoshoz menni, és hosszú ideje először sírni is tudok, de igazán nem akartam egyszerre behozni másfél év teljes lemaradását, csak erre mondják, hogy ugye ember tervez, és majd aztán egyszer biztos a nap is sütni fog, nem lesz hideg, én pedig tetőtől talpig vidám leszek.

Azt pedig nem is írtam, hogy dublini szállásunkon a konnektor közel volt a mosdóhoz, márpedig ez szerintem a Brit Birodalom minden alapelvét sértette. Azért a keverőcsapot még itt sem találták fel.