okot adok a saját aggodalmamra

Rájöttem, hogy nincs is humorom
És unatkozom és fáj a fejem
És hányingerem van
És éhes is vagyok közben
Ami azért elég bizarr
És hogy fog így kinézni a jobb felső sarokban a vers
És miért fáj a fejem ha tegnap nem is ittam
Csak vizet
És kólát
De azt reggel
Fázom is
Azt hiszem, hőemelkedésem van
Legalábbis szokatlanul forró a homlokom
Igaz, a kezem pedig mindig hideg
Most is
De a tarkóm is fáj
Nem csak a halántékom
Haza akarok menni
Aludni
De igazából ahhoz sincs kedvem
Csak ülni akarok egy vonaton és nézni a semmibe
Ahogy dombok zötykölődnek a hátam mögé
Vagy a hátam mögül, ha nincs hely menetirányban
Szerintem komolyan beteg vagyok
Még a kedvenc fórumaimat sem néztem meg
És nagylelkűségi roham tört rám, szokatlan
De itt nincs rajzprogramom
Otthon pedig nincs nyomtatóm
Az is csak elromlana
És különben is
El kellene mennem ebédelni
De unom a hamburgereket és a gyrost
Nem létező ételekre vágyom
Pepperonis, ecetes paradicsomlevesre
Pedig az valójában rossz lehet
Sajttal
A sajt jó
Sok sajttal és
Fahéjas-borsos gesztenyepürére
Bár az akár finom is lehet, kis gyömbérrel
Legalább már péntek van
Ebédidő
Az asztalba dörgölöm a fejem és halkan vinnyogok