beteg

...és ennek megfelelő állományban. Erről persze rengeteg igen fontos gondolatom is volt, de azóta mindet elfelejtettem, biztos a bacilusok tehetnek erről is.

Hétvégén voltam pizzázni, aztán moziban, aztán pizzázni megint, és elég durva volt, akkor tetőzött a kórság, azt hiszem, és úgy ittam a méregerős kávét meg a pálinkát, mintha csak víz lenne. Azt sem éreztem, hogy keserű, vagy erős, vagy bármi. Előtte terápiás célokból szemes borssal meghintett teát ittam, és amikor elrágcsáltam a végén a borsokat, azt sem éreztem. Szóval teljesen szag- és ízrokkant voltam, el sem tudom mondani, milyen rettenetes érzés, amikor tudom , hogy ez itt a kedvenc ételem, de csak annyit érzek, hogy "puha, ropogós, nyúlós, igen, akkor ez volt a sajt, hmm, ennek meg gomba állaga van, de semminek semmi íze..." ... elég rettenetes.

Ellenben a Bűnös viszonyok   rossz film, és még Jude Law is csúnya benne. Vagy legalábbis nem valami vonzó. (Sőt, még Juliette Binoche is csúnya benne, és egy olyan film, ahol két, amúgy szép ember csúnya...) (...még jó is lehetne, de ez nem az a film.)