szokásos péntekvégi nyafogás

Elfelejtettem, hogy addig nem is akartam emberekkel találkozni, amíg nem nő meg egy kicsit a hajam. És egyrészt megint visszavágtam egész rövidre... Másrészt megígértem, hogy elmegyek sörözni mindenféle emberekkel, akik (1) nyilván azt hitték rólam eddig, hogy derék asszonyállathoz illően nekem is dús preraffaelita fürtök keretezik ragyogó arcomat (2) még úgy emlékeznek rám, mint akinek ugyan kócos és kiszámíthatatlan, de mégis csak valamiféle hajszerű képződmény van a feje tetején. Úgyhogy most itt rettegek. A múltkor véletlenül összetalálkoztam egy rég nem látott ismerősömmel, és annyira megviselte a látvány, hogy egész végig mereven a hamburgerére szögezte a tekintetét.

Pedig én már meg is szerettem az új frizurámat.

Hiába no, egy élet kevés ahhoz, hogy az ember lánya (a nyúl lánya? az ember nyula? a lány em... hagyjuk) megbékéljen azzal, hogy ugyan nem csúnya, nem csúnya, de úgy azért nem is szép; és a tetejébe még normális hajviselet sem jut soha az eszébe.

Amúgy azt hiszem, elfojtott agresszióról és mozgáshiányról árulkodik, hogy bár már két éve abbahagytam és csak másfél évig űztem kungfut, munka közben mégis szabályos oldalsó gum sao-kkal nyújtózkodom. Néha annyira jó lenne megint ütni - és még milyen isteni jó lenne rúgni! én igazából legjobban rúgni... sallangmentesen, előre és egyenesen szerettem - akár azt a rengeteg fekvőtámaszt is bevállalnám, csak ne fájna mostanában megint iszonyú sokszor mindkét kezem. És különben is, nem megyek olyan helyre edzeni, ahol nincs külön női öltöző és zuhanyzó, punktum, nem fogom a vegyes öltözőben lemosni a szemfestékemet, és nem fogok lila csillámokat izzadni. A lila csillámos szemfestékemről pedig nem mondok le, még az egyenesen és előre való rúgásokért sem.

Viszont beleolvastam mindenféle vingcsunos fórumokba, és fetrengtem a röhögéstől, valamint jócskán el is érzékenyültem. Azért a kungfu kapcsán én (nagyon kevés kivételtől eltekintve) csak roppant szeretetreméltó emberekkel találkoztam, és olykor hiányoznak, bizony. És például érdekelne, hogy derék és imádott Mesterünknek végül is fia született vagy lánya? És Spanyolhonban húzza még a corporate igát? Kérdések, melyekre nem tudom meg egyhamar a választ.

További kérdések, melyekre nem tudom meg egyhamar a választ... ...olyannyira nem tudom rájuk a választ, hogy még a kérdések sem jutnak az eszembe.

El is megyek inkább sörözni, és nézzenek rám csúnyán, ha mernek. (Mernek. Ezek olyanok.)