erdő, erdő, erdő

...amitől nem látom a fát. Nem is láttam különösebben sok fát az elmúlt napokban, de nem annyira az erdő akadályoz benne, hanem a feltornyosuló munka és egyéb rettenetek, valamint a krónikus alváshiány.

Tegnap végül is elmentünk Wayne Hussey koncertre, és az az 1-2 ember, akivel nem akartam találkozni, nem is volt ott, vagy csak jól elbújtak. Szóval már megint fölöslegesen aggódtam. Jellemző.

Jó volt, a De Facto is meglepően, nem hittem volna, hogy tényleg megállnák a helyüket nemzetközi mezőnyben is - de tényleg megállnák a helyüket nemzetközi mezőnyben is. Azért nem bánom, hogy nem láttam őket a Szigeten, valószínűleg egy Hammeres hangosítás után újabb öt évre elment volna tőlük a kedvem. Márpedig az kár lett volna, mert tényleg kellemes, fülbemászó dallamaik vannak, és Magyarországon szokatlan módon az énekesük még énekelni is tud. Ráadásul még élőben is.

Hussey mester kiváló volt, túlnyomórészt tényleg egy szál akusztikus gitárral szórakoztatott minket (ami Dannyfürtös agyonszemplerezett haknijai után - kedvelem én azt a Danny-t, de azért egy 70%-ban háttérből lejátszott valami az igenis hakni, nem szólókoncert - örvendetes és üdítő meglepetés), és fantasztikus nagy kedvenceimet játszotta sorra. Valamint rendszeresen megkérdezte, hogy "na és mit akartok hallani?" , és ezek után tényleg azt játszotta, amit a legtöbben és a leghangosabban kiabáltunk, bár néha nevetett előre is, hogy "nagyon rég nem játszottam, lehet, hogy el fogom rontani a szövegét, és nektek kell énekelnetek" , és bizony, volt olyan szám, ahol el is rontotta a szöveget, de láthatóan attól még ő is jól érezte magát, mi pedig különösen. Nem nagyon jártam még olyan koncerten, ahol ilyen lazán kérhette a közönség, amit akart. És itt most azért egy több, mint húsz éves karrierrel és kilenc nagylemezzel bíró előadóról beszélünk, úgyhogy nem hat szám közül választhattunk ki hatot, hanem így is óriási slágerek maradtak ki. De a Beyond the Pale   és a Deliverance   szerencsére pont nem. És ráadásul épp egymás után voltak. És ráadásul nagyon jók is voltak.

Más pedig nincs, sőt, még annyi sem. Ez most ilyen unalmas bejegyzés lett. Van ilyen.