semmi különös


A világ színes és érdekes hely, csak én nem mindig tudok ám mit kezdeni ennyi színes és érdekes dologgal. Néha inkább átalszom őket.

És nem tudom, miért rajzoltam mosolygós arcocskákat a fejfájáscsillapító kis ablakocskáira, de akkor - valamiért - jó ötletnek tűnt.

Szóval rengeteg kisebb és nagyobb dolog történt az elmúlt pár napban, de ha fejreállnék, akkor sem tudnám értelmesen megfogalmazni egyiket sem. Még azt sem, hogy mikor és kivel és hol és mit; egyszerűen most cserben hagytak a szavak. Nagyobb és még nagyobb segítséggel próbálok átszabni egy novellát. Csillámragasztóval lila virágokat rajzolok a bal kezemre, és mikor rászáradt, ledörzsölöm. A pendrive-omat átnevezem "cserélhető lemez"-ről "passau"-ra, aztán értetlenül nézek, hogy miért már (mert hogy az alap merevlemezek a "cadairidris", "llechrwd" és "ffestiniog" neveket viselik, azt megmagyarázza a walesi nyelv iránti perverz vonzalmam, akkor is, ha a Cadair Idrist soha eszem ágában sem lenne megmászni, hogyisne, hegy és magas). A tonikomat véletlenül felöntöm mentateával. Valahol odabenn nagyon elfáradt az agyam, és elmászott egy csendes zugba aludni, és marhára nem érdekli, hogy nekem most épp baromi nagy szükségem lenne rá.

Igaz, persze, szombat-vasárnap nem csak az agyam mászott el egy csendes zugba aludni, hanem én is, hétfőn pedig az idő túlnyomó részét fejjel egy vécékagylóban töltöttem, megint elkövettem azt a hibát, hogy három aszpirint vettem be, pedig igazán tudhatnám már, hogy Az Sok.

Viszont megint tudok képet feltölteni. És van új Anathema szám. Rajta a honlapjukon. Le lehet tölteni (de akit nem akadályoz a tudomány és a technika, az adjon azért nekik cserébe egy kis pénzt is) (engem megakadályoz).

Majd igyekszem gyakrabban és értelmesebben, és nem csak gépelni, de írni is.