eseménynapló

Szombat (márc11) reggel hosszabb időre szakítottam az alkohollal, igazából nem érdemes úgy látogatóba menni Búvárzenekarékhoz, hogy az ember előző nap csak egy tálka müzlit harap a hat bögre kávé mellé, én már két sör után úgy el voltam csúszva, hogy vissza is. Hétfőn pedig megejtettem az évi aktuális cigarettázást, a nikotin megint teljesen kiütött, erőteljesen a karfába kapaszkodva nyavalyoghattam, hogy az-ott-és-akkor életem legnagyobb hibája volt, vagy épp ellenkezőleg, isteni nagy jótétemény, mert egyelőre még mindkettőre látok esélyt, és persze egyikre sem. Kedden (márc14) pedig grunge tribute estre látogattunk el, állat volt, nagyon állat, különösen a PearlJam/AliceInChains brigád, baromi jó volt a hangulat, tetszett, hogy 1) volt corwdsurfing 2) emberek csak úgy felugráltak a színpadra, elnyomtak pár versszakot az énekessel, aztán fejjel előre távoztak a tömegbe 3) mindenki teli torokból ordította, hogy "into the flood again", meg "Indian summer and I hate the heat" és azért jelentős részük akkoriban még épp csak válthatott a négykézlábról a kétlábmeghajtásra.

De mindegy is. Nem az a lényeg. Az a lényeg, hogy az idő melegszik, még ha nem is szépül, a tavasz közeleg, és a hó sem eshet örökké, nem csak az eső, bár most elképzeltem a Pingvin című képregény-akció-gótikumot, és azt hiszem, ez nekem valójában rossz volt.